مشاوره واردات کالا و سود حاصل از آن

امروزه مشاوره واردات سبب می‌شود که کالاهایی که واردات آنها سود بیشتری دارد را بشناسیم. مشاوره واردات نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند جزو کالاهای وارداتی پر سود محسوب می‌شوند. این نوع گوشی‌ها در چین کم هستند بنابراین واردات این نوع محصول از چین برای وارد کننده، ارزان تمام خواهد شد. مشاوره واردات سبب می‌شود که کالاهای دیگری مثل لپ تاپ، گوشی و دیگر ابزارهای الکترونیکی که ارزش زیادی دارند و هزینه تولید آنها کم است، بهتر شناخته شوند. بنابراین با خرید این ابزار به قیمت ارزان و افزایش نرخ آنها، می‌توان سود بالایی به دست آورد. بازی‌هایی که در بازار ارائه می‌شوند از تنوع زیادی برخوردار هستند و با انتخاب و وارد کردن آنها می‌توان سود زیادی را به دست آورد.

مشاوره واردات کالا و سود حاصل از آن

مشاوره واردات به وارد کنندگان نشان خواهد داد که لوازم آرایشی از کالاهایی است که می‌توان آن را در زمره کالاهای وارداتی سودمند دانست. با انتخاب این نوع از کالا و وارد کردن آن به کشور و فروش آن به قیمت بیشتر می‌توان سود زیادی به دست آورد، زیرا در کشور ما متقاضیان این نوع از محصول زیاد بوده و واردات این نوع کالا می‌تواند تجارت سودمندی محسوب شود.

شاید اگر مشاوره واردات را نادیده بگیریم به راحتی نتوانیم کالاهای پر متقاضی را شناسایی کنیم. لوازم خانگی الکترونیک از کالاهایی است که تولید و ساخت آن به طور عمده انجام می‌شود. این نوع از کالا متقاضیان بسیار زیادی دارد و تقریبا می‌توان گفت همه افراد در منزل خود از این لوازم استفاده می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت که این لوازم جزو پرسودترین کالاهای وارداتی هستند.

علاوه بر آنچه که گفته شد در ایران، کالاهای زیاد دیگری وجود دارد که شاید ما آنها را نشناسیم اما تحقیق و مشاوره واردات، آنها را به ما خواهد شناساند. برای مثال در ایران روزانه ۲تن قهوه مصرف می‌شود. قهوه یکی از کالاهای وارداتی در ایران است که پس از ورود به کشور، فرآوری شده و به صورت فله‌ای و خام بعد از بسته‌بندی به فروش می‌رسد. شاید بیشتر افراد نداند که قهوه یکی از کالاهایی است که واردات آن سود سرشاری را نصیب افراد می‌کند. بنابراین تجارت کالا بدون مشاوره واردات کالا و صادرات آن ممکن است که فرد را متضرر کند.

کالاهای وارداتی انواع مختلف دارند و شناخت آنها ضرورت دارد. بدون مشاوره واردات، نمی‌توان این کالاها را تشخیص داد. کالاهای وارداتی شامل کالاهای مجاز می‌شوند که صدور یا ورود آنها نیازمند رعایت ضوابط بوده و نیازمند کسب مجوز نیستند.

نوع دیگر از کالای وارداتی، کالاهای مشروط هستند که صدور و ورود آنها با کسب مجوز امکان‌پذیر است. این نوع از کالا مثل گندم و یا فیلم‌هایی است که شرط ورود آنها داشتن مجوز است. نوع دیگر از کالاهای وارداتی کالاهای ممنوع هستند که صدور و ورود آنها طبق شرع اسلام، به اعتبار خرید و فروش آنها و به موجب قانون ممنوع است. برای این نوع از کالاها، می‌توان مشروبات الکلی را مثال زد. بنابراین مشاوره واردات جزو ضروریاتی است که سبب می‌شود وارد کننده از هر لحاظ شرایط بهتری را تجربه کند.